op weg naar San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Corry en Ruud Baars - WaarBenJij.nu op weg naar San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Corry en Ruud Baars - WaarBenJij.nu

op weg naar San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Corry en Ruud

13 Mei 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

We zijn vandaag rustig aan langs de kust via de mooie highway 1 gereden naar San Francisco. Onderweg zijn we regelmatig uitgestapt om het fraaie strand te bekijken. Wat een prachtige route. In de koffiepauze in Santa Cruz koffie gedronken met DJ Matt Riley die ook wel eens optreedt in Nederland.
Uiteindelijk kwamen we in San Francisco en zijn we nog even over de Golden Gate Bridge gereden en naar het uitzichtpunt aan de baai gegaan. Leuk om de brug nu eens in het echt te zien. Daarna een chaotische rit gehad om het hotel te vinden en nog erger om te vinden waar de auto ingeleverd moest worden, maar uiteindelijk alles gevonden.
Net heerlijk gegeten in the Grove.
Morgen de rest bekijken hier. Het lopen wordt zwaar wat het is hier behoorlijk steil.