Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Corry en Ruud Baars - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Corry en Ruud Baars - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Corry en Ruud

06 Mei 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

De rit richting Las Vegas was niet bijzonder; dwars door de woestijn. Toen we besloten eerst ook naar de Hoover Dam te gaan werd het spannender. Eerst stuurden de Tommen ons verkeerd, daarna bleek het museum helemaal niet bij de dam te zijn. Maar uiteindelijk zijn we er wel gekomen. De Hoover dam is niet veel anders dan de Glen Canyon dam waar we al geweest waren. Het was wel indrukwekkend en erg warm!
Daarna door Las Vegas naar hotel Tropicana. Is het daar zo druk, dat ze onze kamer twee maal opwaarderen en we nu in een luxe suite van 2 etages zitten, met sauna, bubbelbad en keukentje, op de bovenste (22e) verdieping.
We zijn al even in de hitte heen en weer gelopen over de boulevard. Druk maar wel apart. Vanavond als het allemaal verlicht is doen we dat nog eens over. Bijzonder Las Vegas.

• 06 Mei 2015 - 10:11

Margriet:

Hallo,
    Wij zijn net weer terug van een onverwachte last minute naar Wenen. Heel leuk. En nu was ik benieuwd hoe ver jullie inmiddels zijn, dus jullie verslagen en foto's gauw bekeken!
    Het is zo leuk om jullie zo te volgen. Weer hele bijzondere foto's.
    Wat een luxe suite in Las Vegas! Gaan jullie ook nog gokken? ;)
    Goede reis nog verder.

• 07 Mei 2015 - 04:20

Corry:

Wat leuk, zomaar naar Wenen! We zijn inmiddels weer wet uit Las Vegas. We hebben niet gegokt. Wel zijn we in een diverse casino's geweest. Die zijn groot!!!We waren compleet verdwaald en hebben maar naar een uur gevraagd waar we naar buiten moesten. Groetjes!