Zion NP - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Corry en Ruud Baars - WaarBenJij.nu Zion NP - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van Corry en Ruud Baars - WaarBenJij.nu

Zion NP

Blijf op de hoogte en volg Corry en Ruud

05 Mei 2015 | Verenigd Koninkrijk, Craigavon

Vandaag naar Zion NP gereden onder een wisselende wolkenlucht. Dat was niet zo ver, maar 150 km.
Dat park is veel groener, en je ziet dus ook veel meer dieren.
Onderweg en net op het balkon kolobries, in het park felgekleurde vogels, diverse hagedissen, vlinders en een hert vlak voor onze neus. En de grondeekhoorns komen gewoon voor je voeten lopen. De rotsen zijn vooral hoog en steil hier. Maar na het geweld van de andere parken niet meer zo overweldigend. De combinatie van het groen met de rode bergen is wel erg mooi.
De 'hotelkamer' is gewoon een heel apartement. Het mooiste onderkomen tot nu toe. We zouden zo een week blijven hangen als we niet door moesten naar Las Vegas morgen. Het weer was overigens best weer warm, met af en toe dreigende wolken.