Van Moab naar Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Corry en Ruud Baars - WaarBenJij.nu Van Moab naar Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Corry en Ruud Baars - WaarBenJij.nu

Van Moab naar Page

Blijf op de hoogte en volg Corry en Ruud

02 Mei 2015 | Verenigde Staten, Page

We zijn vandaag via bijna dezelfde route terug naar het zuiden gereden. Eerst het koffieadresje in Monticello weer bezocht. En een ommetje gemaakt door Bridges NP. Eigenlijk zijn dat ook ' arches', maar dan in een andere kleur en lastiger te bereiken. Door dit tussendoortje over een binnenweg naar de route. Maar dan blijken ze met de weg bezig. Moet je opeens een weg over die anderhalve auto breed is, met een wegdek van grind. Aan de ene kant ravijn, aan de andere berg. En dan lekker haarspeldbochten rijden. Gratis extra vermaak.
Later zien we langs de weg een heuse cowboy de loslopende runderen bijeendrijven. Voor het echie, geen toeristenshow.
In Mexican Hat geluncht, langs Monument Valley gereden en nog omgereden voor het Navajo Monument en verder naar Page waar we om 1800 waren. Een volle dag weer. Morgen vroeg op voor de excursies.