dead horse point en canyonlands - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Corry en Ruud Baars - WaarBenJij.nu dead horse point en canyonlands - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Corry en Ruud Baars - WaarBenJij.nu

dead horse point en canyonlands

Blijf op de hoogte en volg Corry en Ruud

01 Mei 2015 | Verenigde Staten, Moab

Zo, de eerste 1000 mijl zit er op.
Vanmorgen als afwisseling van alle natuur flink gewinkeld. Souvenirs natuurlijk. Plus een leesboek voor Ruud en een betere hoed voor Corry. Moab is heel leuk. Veel verschillende winkels met een beetje kunstzinnige dingen. Heerlijk koffie gedronken in een leuke koffieshop.
In de middag zijn we de opgelopen 'achterstand' in gaan halen door 2 parken te bekijken, Dead horse point en Canyonland.
Voornamelijk ontzettend mooie uitzichten op de rotsformaties en de Colorado. Leuke kleibe wandelingen gemaakt.
De zon was kennelijk geschrokken van de nieuwe hoed en dook achter sluierbewolking. Een betere temperatuur dus.
Na de parken maakten we ook nog een klein ommetje om naar prehistorische muurtekeningen van de echte Amerikanen te kijken.
Het is nu 8 uur in de avond en we hebben net gegeten. Een volle dag weer.
We gaan morgen het noordelijkste punt van onze route verlaten en over bijna dezelfde weg terug. We pakken nog wel een extra natuurmonumentje mee.

• 01 Mei 2015 - 17:21

Margriet:

Jullie hebben het goed naar jullie zin zo te lezen. En wij genieten hier van jullie foto's.
    Groetjes

• 01 Mei 2015 - 20:39

Willem Leja:

Wat een mooie reis , mooie foto's wat zullen jullie genieten.

Groet ui t Epe we volgen jullie