Hele dag Grand Canyon - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van Corry en Ruud Baars - WaarBenJij.nu Hele dag Grand Canyon - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van Corry en Ruud Baars - WaarBenJij.nu

Hele dag Grand Canyon

Blijf op de hoogte en volg Corry en Ruud

28 April 2015 | Verenigde Staten, Tusayan

Vandaag hebben we de hele dag bij de zuidelijke rand van de Grand Canyon doorgebracht.
We hebben eerst een stuk gewandeld en daarna op de rode route de shuttlebus als hop-on-hop-offbus gebruikt. Alle stops hebben we gezien en tussen de nodige punten gelopen.
na wat inkopen hebben daarna nog hetzelfde gedaan met de kortere oranje route.
We zitten nu moe maar tevreden te wachten op de zonsondergang op een iets andere plek, met een stuk gebroken kaasbrood in de hand.
Morgen (ook) vroeg op om een groot stuk te rijden.
De elks lopen hiie vaak voor de bus en tussen de mensen.Papa is schor en we zijn allebei toch een beetje verbrand. Het is niet zo heet, maar het zonnetje prikt best.

Kortom, dit was ook een geweldige dag.

• 28 April 2015 - 15:26

Helga:

Wow... Wat mooi! Geniet ervan!